Deletedmom_29 @umutluanneadayi Canım nasılsın uzun zaman oldu , neler yapıyorsun nasıl gidiyor. Eşim dün gitti bat 28 Mart beklemedeyim ben dün çok dua ettim sana ve herkese 🙏🥰
umutluanneadayi Deletedmom_29 ayy bende sana çok dua ettim dün baktım uzun süredir durum atmamıştın geçmiş olsun annen hastaymış onada çok dua ettim biran önce hemen iyleşir inşallah 🤲🏻 benimde bat 29 bakalım ne olacak çatlatma iğnesi oldum bende 🤭karışık oldu ama
Deletedmom_29 umutluanneadayi Allah bin kere razı olsun canım , heyecanımız ortak bekleyelim inşallah ikimizde çok güzel habeler alırız ♥️♥️🙏
umutluanneadayi Deletedmom_29 ayy inşallah güzel yerler açılır size bize kötü yerler çıktı bizde bu sene tayinciyiz🥺
Deletedmom_29 umutluanneadayi Eşim doğudan geleceği için batı rahat olur canım , Umarım herşey gönlünüzce olur , rahat olursunuz , asker eşi olmak zor her zorluğa göğüs geriyoruz Allah’ım ayaklarına taş değdirmesin 🤍🙏
Deletedmom_29 umutluanneadayi Canım birde bir şey sorucam , 1 Aralıktan beridir folik asit kullanıyordum iki gün önce bitti 3 ay kullanmış oldum şimdi tekrar akıp kullanayım mı yoksa gebelik var mı yokmu öğrendikten sonra doktora gidince doktor tavsiyesi ile mi devam edeyim düşüncen nedir bu konu hakkında
umutluanneadayi Deletedmom_29 ben ilk başta flobil kullandım doktorum onu önermedi başka birini önerdi onu kullanıyorum elinde varsa flobil de olabilir dedi elimde yoktu doktorun önerdiğine başladım inşallah olumlu sonuç alırız Rabbim bu sefer nasip eder bize 🤲🏻 ilacın adı da folidpulus