yasemin0007 Merhaba arkadaşlar 25 haftalık gebeyim bebegımın hareketlerını az hıssedıyorum 23 haftalıkla çok hareketlıydı 2 haftadır böyle doktora gıttım herşey normal benım gıbı bu haftalarda böyle hısseden arkadaşlar varmı acaba
Msl22 yasemin0007 Canım benimki de oyle oldu ne korktum doktora gitmedim kötü hissetmemek icin ama bizimki uyuyormus 2 gun sonra uyandı düşün 🤣🤣 yani tabi o gun icerisinde minik bir kipirti oldu o kadar sanırım büyük bir büyüme evresine girdikleri için uyku dönemi oluyor olabilir endise etmeyin içiniz rahatlamasi icin doktorunuza gidip bakip rahatlsyabilirsiniz
Msl22 yasemin0007 Bu arada 27 28 de duzene girmeye başlıyor bizim 29+0 olduk yeni düzene girdi diyebilirim bazen çok yürüdüğümde uyanmiyor bile hala şuan canı istediğinde kalkiyor 🤭🤷🏼♀️
Sblbsr yasemin0007 benimki de bir hareketli bir hareketsiz di 30 da düzenli sayın diyor doktorlar sağına yat tatlı ye biraz dürt kendine gelir
Deletedmom727271 Normal canım o haftalar da düzensizlik oluyor. 27.haftadan sonra düzenli olması gerekiyor. 😊 Bazen sakin olduğu dönemler olabilir yada uyuduğu zamanlar. Doktorun bir sıkıntı yok diyorsa yoktur endişe etme 🌼
Gizemsgumgum Ben de 3 gün önce doktora gitti. Her şey yolundaydı ama 2 gündür hareketsizleşti, hissetmiyorum. 22. Haftadayım. Öncesinde gün içinde sabah öğlen akşam hissederdim. Ben de bi tekrar doktora gitsem mi diye düşünmeye başladım 😟
yasemin0007 Msl22 gıttım canım doktra normal gözüküyor ama doktorda hıc bırsey soylemıyor bır arkadaşım var oda 25 haftalık onun Bebegı maşallah kıpır kıpır bende ıster ıstemes merak edıyorum
Msl22 yasemin0007 Valla canim benim erkek bebek babasi cok uykucu buda ona cekti diye düşünüyorum bende sok oldum nasil o kadar uyuduguna ama hala düzenli hareket etmiyor yani sağ Salim rabbim nasip etsin tüm hamislerimizin ve isteyenlerin kucağını doldursun inşallah rabbim bu mübarek cuma günü çok güzel telaşlar bunlar 🙏🏻🙏🏻
yasemin0007 Msl22 Amın ınsallah tüp bebek bızımkı ben galıba bu konuyu çok taktım kafama sureklı hareket etsın ıstıyorum ultrosondada sakın bızımkı doktor görmek ıcın baya dürtüyor beyımızı
2prensin_tekprensesiyim Bizde 24+2 haftalığız oğluşum olacak Allahn izniyle her hastaneye gtmem de anlıyor sanırım eli yüzünde pozisyon u düzgün değil Doktorlar da oyuzden HC biseyini göremiyor dolan gel öyle bakalm dyolar yine yok tani bu zmana kadar tam göremedim yani bide öyle fzla kıpırtısıda yok dün ve ondan önceki gün baya hareketliydi sabahları çok hareketli oluyo bide akşamları bugünde pek öyle hareketi yok arada 4-5 kere tekmesini hssettim rahimim de bugün de yukarılarda da değil tembel benim oglusum biraz bide uykucu sanırım ☺️
yasemin0007 2prensin_tekprensesiyim bızımkıde erkek benım plesanta önde olduğu ıcın bızımkıde hep ultrosonda yüzünü elıyle kapatıyor goremıyoruz ınsan ıster ıstemez stres yapıyor canım ya
2prensin_tekprensesiyim yasemin0007 Aynen öyle canm bı zmana kdar dgru düzgün görmedim valla hareketleride ara ara çok oluyor ara ara az bazen hiç
Drya55 yasemin0007 evet canım bende aynı sekildeydi doktora gittim o haftalarda biraz duraganlasma oluyormuş ama sonra düzene giriyor şimdi 32. Haftayim