She Kızlar bugünkü tahlilimde crp değeri 0-5 arası olması gerekirken 9.1 çıkmış. 24 haftalık hamileyim. Doktoruma gösterdim. Bi şikayetin yoksa ilaca gerek yok dedi ama ben tedirgin oldum ya.
Gulbicil She çok yüksek değilmiş canım benim 12 ila 18 arası 29 haftalık hamileyim en başından beri crpm yüksek
Acemimum She canım çok hafif bi enfeksiyonun vardır belki ondandır benimde öyle çıkıyor idrarda lökositimde de fazla biraz doktor gebrlikte normal aşırı yükselmedikçe diyor
EceAydn Benim sizinkinden daha yüksek çıkmıştı. Parol kullanmıştım yüksek ateş ve kas ağrısı vardı. 20. haftamda olmuştu
EceAydn She 2 gunde duzeldim gunde bir kere parol aldim ama cok fazla degil. Bide hastanede serum takmislardi
She Gulbicil Allah Allah ya. Bende pazartesi Tetanoz aşısı olmuştum. Acaba onla Bi ilgisi olabilir mi diye düşündüm.
deletedmom321 She crp genelde enfeksiyon göstergesidir aşı ile alakalı değildir çok yüksek çıkmamış bence sorun etmeyin dinlenin enfeksiyon önleyici besinler tüketin