Valla sürekli herşeye zam geldiği için bende herşeyimi tamamladım sayılır yavaş yavaş aldım herşeyi ne olur ne olmaz diye erkenden almayın diyolar ama varsa nasibi hiçbirşey olmaz Allah’ın izni ile gelen Allahtan . Ufak tefek alınacaklar kaldı hallediyorum yavaş yavaş 24. Haftadayız bizde 😍 sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏽