Semaa12 hiç normal mi değil mi diye bunlarla kafanı yorma benimde çok silikti belki yoktur diye diye ilk haftaları zehir ettim kendimede çevreme de pişman oldum sonra eğer gebelik olmasa o çizgi asla çıkmıyor silik olmasının sebebi de yeni olması değer daha yeni yükselmeye başladığı için yani gebelik var ama sağlıklı bir gebelik diyebilmek için beta değerinin iki günde iki katına çıkması gerekiyor birkaç kez kan verirsin sonra kese için gün beklersiniz sonra kalp atışı bu süreç biraz beklemeli sabır göstermeli şimdiden söyleyim hiç takma kendine uğraş filan bul ben o günleri kendime hep zehir ettim gereksiz yere şimdi çok şükür 29+2yiz keşke rahat takılsaydım diyorum kimseye hamileyim bile diyemedim haberi aynen şöyle verdim test yaptım ama çok silik hamile olabilirim olmayadabilirim 🤦🏼♀️😅