Kızlar normalde çikolata vs pek yemem bu hafta aşırıya kaçıp bol bol yemiştim şeker felan kullanmam pek neyse bugün muayenem vardı açlık tokluk bakıldı 75 ml mi ne şekerli sudan içtim
Açlık ; 99
- Tokluk ; 212
- tokluk henüz çıkmadı
Bu kadar yüksek olması aşırı korkuttu beni böyle olan var mı sağlıklı bir gebelik geçirip sağlıkla kucağına alan oldu mu? Aşırı gerginim şuan