Fenciz ben de Elbistandayım. Yaşama gidiyorum Emin beye devlette doktor yoktu yeni geldi Ömer Faruk kandilcik iyi bi doktor ben gittim ve memnun kaldım doğumu onda yapacaktım ama benim doğum yapacağım hafta doğum almadığı için yaşamda yapcam doğumu nasipse