liya2811 Kızlar 24 ağustosta beta 148 çıktı 26sında 576 çıktı yarın yani 1 eylülde tekrar doktora gidicem tahminen ne kadar olması gerekiyo ve ultrasonda ne kadar oranda görünüyo nolur cevap bekliyorum bundan önce 3 nisan da boş gebelikten dolayı kürtaj olmuştum şu anda kan sıvılaştırıcı aspirin ve progestan kullanıyorum. Benim gibi olan oldu mu aranızda ? Aspirini rahimde kan az olduğu için doktorum başlattı.
Asafinannesi liya2811 2 günde bir 2 kat artması gerekiyor canım çok erken dönemdesin daha. 4000-6000 civarında bebek görünebiliyor. Ben ilk 6000 de görmüştüm
ebru23 liya2811 2 katina cikiyo diyplar 2 gunde bi bilmiyorim dollenme zamaniylada alakali adet 2 gun gecikti 3010 du ama hala kalp atisi duyulmuyo 6 haftalil diyplar
Seldaapk 2 günde bir iki katı artıyor sağlıklı hamilelikte bthcg.ultrasonda keseyi gorebilmeleri için 1500 ve üzeri olması lazım en son 5 gün önce yapılan testte 500 küsür çıktıysa şu a 2000 leri geçmiş olman lazım hayırlı haberler alırsınız inşallah
Burcan 2 günde bir ikiye katlıyo en az. Seninki muhtemelen 4-5binin üzerind3 gelir. Keseyi görürler yarın hakkında hayırlısı inşallah.
doganursezmag liya2811 kişiden kişiye değişiyor ama geneli en az 2 kat artması yönünde. Ultrasonda görünme zamanına gelirsek o senin rahmine ve bebeğe göre değişiyor 5/6 binlerde olup görünmeyende var. Korkma daha çok erken
liya2811 20 eylüle randevu verdi kalp atışlarını dinlemek için inşallah duyarız sesi beklemek çok zor
doganursezmag liya2811 inşallah hemencik duyarsınız duyamasanız bile endişelenmeyin benim rahmim ters mesela 9 haftaya kadar hep alttan bakınca kese göründü karnımdan keseyi göremedik kaldı ki kalp atışını duyamadık