Kızlar selam benim hikayemi bilen vardır eski postlarımdan bebeğim 24+5 haftalık doğdu 3 aralıkta ileri derece prematüre bir bebekti 3 aralıktan beri yenidoğan yoğun bakımda kalp ameliyatı oldu gözlerinden lazer oldu enfeksiyonlar geçirdi neler yaşadı neler ama çok şükür dün normal odaya alındı 1 hafta kadar beslenmesini takip edecekler ve sonra anne bebek uyum odasına alınıcaz beraber kalıcaz ve bebişimi alıp çıkıcam inşallah 10 gün içinde 🎈 sevincimi sizinle paylaşmak istedim eski postuma sürekli bebiş hakkında bize de haber ver yazanlar var sağolsunlar burdan tekrar paylaşım yapıyım dedim 🥰