Merveheg merhaba, ben medical yıldızlıda Gülşah balık a gidiyorum bende çok doktor değiştirdim en son Gülşah hanımda kaldım çünkü diğer doktorlar çok tedirgin ediyordu ve tam bilgilendirmiyordu. Ama Gülşah Hanım gayet güler yüzlü ve detaylı muayene ediyor içini rahatlatıyor. Biraz pahalı ama gidebiliyorsan tavsiye ederim