Bnce psiklojij olarak rahat olun başta bnde sizin gibi 1yıl hamile kalamayınca, düşünmeye ve bunun için bir uğraş içine girmiştim, herhangi bir ilaç vitamin kullanmadım, sadece yumurtlama günlerini takip edip hamile kalma olasılığımın yüksek oldugu günleri takio ettim vs, sonra doktora gittik, eşime test yapıldı, sperm sayısı az dendi ve tüp bebek tedavisi bile gerekebilir dendi ancak bnde bi rahatlama oldu en azından sebep öğrendim diye ama korkuda çok olmadı daha önce bir hamilelik geçirmiş, ancak kalbi durmuştu yani sonuçda bebeğim oluyordu normal yoldan, sonra kafam rahatladı, takıntı yapmadım ve bi baktım hamileyim🙂 psikoloji çok etkiliyor inanan buna