Kızlar 23+3 haftalık hamileyim. 10 gündür kanamam var ve sebep bir türlü bulunamıyor. Bebek iyi plasenta iyi deniyor. Fakat kanama olduğu için erken doğum riski deniyor. Fakat bebeğim daha çok küçük. Kanamam da son 3 gündür arttı. İçinizde bu tarz problem yaşayan var mı ?