esmerrmm Kumsallina95 o nasil oluyor kiz bu sadece 3 zamanli tarifeyemiş . Tek zamanli tarifeye olmuyormuşki 🤔
Kumsallina95 esmerrmm oluyor canim ben hep böyle yapıyorum 10 dan sonra makinami çalıştırıyorum elektrik normal geliyor