Selin321
Huzur bulsun küçük melek. İnsanın yavrusunu kaybetmesi kadar zor hiç birşeyin olamayacağına inanıyorum. Yalom’un evlatlarını yitiren ebeveynlerle ilgili çok dikkat çekici yazıları vardı. Hangi kitabında hatırlamıyorum. Fakat bana öğrettiği şey erkek ve kadının yaş süreçlerinin tümü ile farklı yoğunluk biçim ve uzunlukta olduğu. Eşlerin birbirinin yaş süreçlerini kabullenmesi gerektiği. Eşinizle duygularınızı paylaşın, içinize atmayın. Ailenizi yanınıza cagirin. Yakın arkadaşlarınızı çağırın destekk olsunlar, kendinizi tutmayın ağlayin, bağırın ihtiyacınız varsa.
Tuhaftır bebekler anne karnındayken biler herşeyi hissediyor. Bence bebeğinize kardeşini kaybettim o nedenle çok üzgünüm ama bu durum sana çok iyi bir anne olmama enngel değil, seni çok seveceğim ve çok iyi anne olacağım diye konuşun sevin sarılın. Allah yardımcınız olsun. Diğer yavrunuz sağlıklı mutlu huzurlu iyilik içinde olsun. Keşke bir faydam dokunsa