Gul33 Bebek doğum kanalına kaçıncı haftada girer? Hemen doğum olur mu? 36+1’im ama alt kısımlarda çok baskı var, korkuyorum erken gelecek diye. 38+6’ya gün verdi doktorum
busraaa95 Gul33 ben bu carsamba günü gittim kontrole baş aşağı pozisyon. Doktor az bi şey doğum kanalına girdiğini söyledi. Benimde alt kısımda sürekli baskı yapıyor. 36+6 yız bizde
Deletedmom727271 Doğum kanalına girdiğinde hemen gelmez canım ama zamanında gelmiş tabi bu haftalar da girebilir.