Tugceelanaz Kızlar gebeliğimin başından beri kullanıyorum 34 haftada bırakmam gerekiyormuş, ama ben bırakmaya korkuyorum. Ya bırakırsam birşey olur diye .
kartanesi02 Tugceelanaz canım 34 bile çok geç ben ilk bebeğimdede ikincidede 32 de bıraktım doktor böyle istedi korkulacak bişey yok tam tersi bırakmazsan doğumda çok fazla kan kaybedersin
Mucizemutlusu Tugceelanaz doğum öncesi bırakmam lazım canım. Doktorun 34 demişse bırak. Doğumda fazla kan kaybını engellemek adına bıraktırıyorlar galiba
Villanelle Tugceelanaz doktor dediyse bırakın, googledan falan duyduysanız doktora danışmadan bırakmayın.
Ebrucm Tugceelanaz doğuma yakın bıraktıriyolar doğumda kanamanizi dengelemek için söylediği haftada birakin
papatya56 Bende 30+4 oldum 34 haftada bırak dedi bende korkuyorum bırakmaya ama bırakcam igneye devam etcem
Sblbsr Tugceelanaz bende kullanıyordum 32 de Burak dedi bırakman gerekiyor doğum zamanı kanaman çok olur ben o zamanlar kan aldırdığım zaman Nike kanım durmuyordu allah korusun sezeryan felan olsan zorlanırsın bence Bırak çok şükğr bende bir sıkıntı olmadı
Tugceelanaz Sblbsr Bende bırakcam o zaman 1-2 haftaya mecbur Baştan beri kullandığım için düzenli birden bırakmak zor geliyor ya birşey olursa diye , allaha emanet tabiki 🤲🏻
Sblbsr Tugceelanaz benimde iki düşük bir kürtajım var bırakırken bende korktum ama Allah’ın izniyle birşey olmuyor korkma içini ferah tut