Gulcan1267 bebeği düşürüyorlar mı? Yok öyle birşey ben hamile kaldığımda 7. Hafta test yapıldı 5.67 küsür çıktı yüksekti yani, doktorum endişelenme ilacını kullan dedi zamanla düştü değerlerim, bebeğim de şuanda sağlıklı görünüyor çok şükür. Lütfen sadece önleminizi alın ve kötüye odaklanmayın. Düşürseler benimkini düşürürlerdi