Kizlar sabah hastaneye geldim doktor kontrol etti falan sıkıntı yok nst ye gittim tekrar baktı sanki hareketleri yavaş dedi öğleden sonra tekrar nst bakalım dedi ama hiç şancim falan yok zaman geçsin diye yürürken altıma yapmış gibi pantolona kadar ıslandı çok değil ama az da değil doğum mu başlıyor acaba hala doktoru bekliyoruz korkuyorum 38+5 haftalık gebeyim