Bende aktarda bulursam alicam inşallah sancı baslayinca suya koyuluyormus (Ayetel Kürsi, nas,Felak, İnşirah,Fatiha)süreleri okunuyormuş ve sudan bir yudum içilmesi gerekiyor. Bunları yapacak kişinin abdestli olması gerekliymiş ve doğum bittikten sonra sudan çıkarmayi unutmuyoruz rahim hemen toparlandım..