Aycan051415 Esragk1 doğumu tetiklemistir belki biraz dinlen geçerse geçmez geçmezse dogurursun bacim daha ne duyacaklar icerdeee benimde 40+2de doldum cok😅
Beybisininannesi Esragk1 hamlıyorsunuzdur bide 😃 yapmaya devam edin Tutunarak yapın Dizleriniz ayaklarınızı geçmesin Mümkün oldukça dibe inmeye çalışın Artık tetiklensin 😂
Mekda46 Esragk1 benle aynısn 😅nişan falan geldi mi sende ben de hiç birşey gelmedi de bebek kanala bile girmemiş sende durum nasıl
Villanelle Square ne demek? Squat mı? Bu haftalarda doğumu başlatmak için squat içeren yoga hareketleri yapıyorlar. Sancı gelmiş olabilir
Esragk1 Mekda46 38.haftada çatı muayeneyesi oldum akşamına nişan ve lekelenme geldi geçti daha bişey yok resmen
Mekda46 Esragk1 çatı muayenesi oldum ama hiç birşey hissetmedim anlamadm ben ne nişan be kan azııck sancı oldu cktıktan sonra başkada birşey yok