Bugün 39+2 olduk devlette sıra bulamadım Özele gittim doktor suyu çok az sınırın altında dedi. Doğum kanalında bebek devlette başlatmıyorlarsa başka bir yere gidin mutlaka doğumu başlatın sancıyı beklemeyin dedi. Kalp atışları çok güzelmiş kilosu herşeyi fakat suyu bitebilir ve bunu riske atmaya gerek yok benim görüşüme göre dizin doğum yapmanız lazım suni sancıyla doğumunuzu başlatın iyi bir hastanede dedi. Siz olsanız ne yapardınız ? Eşimle Vana gitmeye karar verdik üniversite hastanesine profların fikrini soracağız ama içimden bir ses de beklesem kendiliğinden doğarmıydı acaba diyor.. çok kafam karıştı lütf n fikir verin bana