Rabisyz Kızlar ilk aylarda kilo alan var mı? Daha çok küçük olduğu için çoğu kişi almiyomus fakat iştahınız nasıl acaba ?
Seydasavrak Rabisyz ilk aylar hiç kilo almadım zaten mide bulantiları da aldırmadı 2 aydır düzeldim o sürede de 4 kilo almışım
Mehtapca06 Rabisyz istahliyimdir iki gebeliğimde 6. Ayından itibaren tartıda engellenemez kilolar alırım ilk üç ay kilo veririm sonraki üç ay aynı pek bir değişiklik olmaz ama son üç ay resmen insanlıktan çıkarım😂
Sarahhh Rabisyz çoğu zaman ilk aylarda kilo veriyo kadınlar çünki iştahsızlık mide bulantısı kusma falan çok oluyo
Busssd Ben abarttim sanirim kilo almstm ama asil bebek kilosunu 6.aydan sonra aliyr o yuzden saglikli beslenip dikkatli olmak da fayda var
Fatos1108 15 haftalığız şuan ve kilo almadım eğer vermediysem çünkü ben şuana kadar bile arada kusmalarım oluyo zor yemek yiyorum😞😞
Bayancorek Rabisyz 15+2 bulantı ve iştahsızlık olmadı hiç bu zamana kadar, kilom da hala aynı 53, henüz almadım. Son zamanlarda alırım bence yapım gereği, öyle düşünüyorum. 🙊
Mysaa Rabisyz 4 aylık 3 kilo aldım ama doktor ayda 1 kilo olarak Alman gerek dedi dikkat ediyormuşum de etmiyorum zaten çok yiyen bir insan değilim normal dengeli besleniyorum
Aybukeninannesi01 Rabisyz 52 kiloyla hamile kaldım şimdi 60 kiloyum 21+0 haftalığız ☹️Boyum 173 olunca kilo aldığım anlaşılmıyor 😂
Rabisyz makbule17 Kabızlık problemim var çoğu hamilede oluyomus neler yapiyosunuz biraz onerebilceklerinizden bahseder misiniz😊
Ebrugy Rabisyz 14 haftalığım 6 kg almış aldım resmen şimdi dikkat etmeye başladım sadece kahvalti ve akşam yemeği yiyorum ara öğünler de meyve ceviz gevrek
Ebrugy Kızlar ben hep iğne kullandım karnım dan tüp bebek için igne ilaç bunlar kiloya sebep olur mu peki