8+5 ikiz bebeklere gebeyim. Daha iki ay olmasına rağmen 3 kilo almıısm. Normalde hayatımın her döneminde kilo almaya calısan zayıf biriydim. 52 ile hamile kaldm suan 55.7 yim. Genelde bu aylarda kilo alınmaz yada verilir. Kontrolüme on gün var. Sizce hızlı mı kilo alıyorum??