Hanımlar merhaba, 10 haftalık hamileyim son bir haftadır sürekli aç hissediyorum kendimi yiyorum yiyorum ama doymuyorum sofradan kalkıyorum normalde tıka basa doyacak şekilde yediğim menü beni hiç doyurmuyor sürekli midem kazınıyor. Yesem suçlu hissediyorum yemesem bebeğim aç kalıyormuş gibi vicdan azabı çekiyorum aranızda benim gibi olanınız var mı?