Düzce günel tıpta yaptırdım ibrahim beye çok memnun kaldım tamam konuşmuyor ama önemli noktaları söylüyor tabiki muhabbet etmiyor etmek zorunda da değil bence işini düzgün yapsın yeter 🙂 bir tane fotoğraf bir cd birde rapor verdiler 400 tl gayet iyiydi.