Ays_cskn ilk gebelikte heyecan farklı oluyor. Birde başka çocuk yok rahatsin , ev kirleten dağıtan yok .istediğinde yat istediğinde kalk. İkinci gebelik bana da zor geliyor. Zaman biran önce geçsin istiyorum.aslinda çıkınca asıl dert o zaman başlayacak 2cocukla . 30+4 haftadayim