Halley38 İlk hamileliğimde ray teşhisi konuldu.Bu hamileliğimde dikiş atılması gerekiyor Serklaj olan annelere sorum doktorlarınız perintoloji uzmanı mı olmak zorunda diğer doktorlara bu konuda güvenebilirmiyim sizler hangisini tercih ettiniz?
Rbsb1803 Halley38 benim doktorum Perinatoloji uzmanı, 12. Haftamda dikiş atıldı şu an 36. Haftama giriyorum. Bana soracak olursanız Perinatolojiye güvenin
Halley38 Rbsb1803 Yani bu konuda işin ehli onlar sanırım bende perinatoloji tercih edeyim inşaAllah maşallah sizede mutlu sona gelmişsiniz ☺️darısı bana