Gasimova Merhabalar..sabah sicak bir akinti oldu bakinca kahverengi adetin sonunda karisik kahverengi turuncu gibi akinti oldugumu gordum.39 haftalik hamileyim.nisan ola bilirmi?ya bebege birsey olurmu?cok korktum..sanci yok ayakdayken igne batmis gibi oluyor(
Ebrar34 Gasimova olabilir nişan gelmesi bebeğe bişey yapmaz korkma sancım hemen gelmeyebilir 1-2 gün sürebilir için rahat etsin istyrsan git hastaneye bence strese girmekten iyidir
sudamlasi Gasimova nişandır canım bebeğe bişey olmaz doğumunun yakın oldugunu gösterir sancıların başlayabilir aksi bi durum olmadığı sürece sancını evde çek. Suyun gelirse hastaneye gidersin hayırlı doğumlar🙏🏻