Htccmmvv Hayırlı cumalar kızlar gebelikte tiroidi yavaş olup takipte normale dönen ilaç dozu azaltılan arttırılan bebeğin gelişimini vs etkileme hususunda bilgisi olan var mı
Baldandamla Htccmmvv Benim başından beri düşük hemde çok fakat ilaçla bile yükselmiyor anlamadım valla inşallah bişey olmaz.İki doz yüksek bir şekilde alıyorum ama nafile
Htccmmvv Benimde yüksekti 10,54 sonra ben 9 gün bıraktım hiç sebepsiz tekrar bir ay sonra tahlil verdim 9 çıktı doktor 25 ti 50 ye çıkardı İnşaAllah düzelir çol endişeliyim
ZNADA @Htccmmvv kesinlikle hapları kullanın bıraktığınız anda yükseliyor hatta ben her gün vaktinde kullandığım halde hamilelikten dolayı tsh değeri yine yükselmiş biz de dozajı arttırdık,bebeği fiziksel ve zihinsel gelişim olarak etkiliyormuş çünkü
Serifeeed Benimde 9.9 çıktı geçen gün tekrar kan verdim 7.4 çıktı yinede yüksek sanırım benimde 100lük kullanıyordum şuan 125 e çıkartmışlardı gidicem tekrar bakalım sonuç ne olucak umarım bebeğe bir zararı olmamıştır 🙄