FatmaNur_27 herkeste farklı şahsen ben kullandım adetimde hiçbir sorun yokken geciktirdi yumurta tembelliğim vardı adet gecikmesinden sonra doktora danıştım ilk ay Yasmin kullandım ikinci kontrolde klomen kullandım yumurta kalitenin arttığını ve bir sorun kalmadığını dile getirdi şu an 7+2 Rabbim isteyen herkese nasip etsin