T1996 Jan91 çok özür dileyerek bu kadar dört yıllık mezun olduğuna asssla inanmıyorum, postları okurken gözüm kanıyor daha türkçe kelimeleri doğru yazamıyor çok çok fazla kişi, tıbbi terimleri değil doktora dogtor hemşireye hemşeri yazanlar bunlar en basiti sizlerde görüyorsunuzdur iki harfi yan yana koymaya üşenenlerde var bu kişiler hepsi dört yıllık mezun mu gerçekten….. dürüst olsanız keşke burda kime niye hava atmaya çalıştınız ki🤣
Sevgi0478 Jan91 kimin ne yaptığı önemli değil okumayan okuyandan daha tecrübeli inanki .Bizi sınavlara tabi tutular sınav not diye hayatı yaşadık ne oldu şimdi evdeyim ne oldum dememeli ne olucam demeli insan Rabbım ne eylerse güzel eyler.Elbette bizimde ekmeğimiz bir yerde onu alıcaz Rabbım herkese bir nasip verir çalışa çalışa pes etmeden alıcaz
Dilara9406 T1996 mesleği olmayip kovasindan ayrilamayan bir sürü kadin var yani sirf is bulamam okulu bitirmem lazim diyen bir sürü kadin var anlamadim bu bolluk nerden geldi 😁
Hatice_gzr2505 T1996 niye şimdi millete laf sallıyon 🤣 belki klavyeleri düzenleme yapıyor hay allahım ya sende ha bir taraftan güldüm bir taraftan da yorumun değişik geldi 😅 4 yıllık işletme bitirdik ne edek anam ama gene de şuan koca eline bakıyorum mecburen yani atanamadık bekliyoruz 😅 okumak fayda etmedi
Deletedmom_13 Hatice_gzr2505 hayır koca eline bakamazsin bacım! 😀 Klawyene de sahip çık 4 yıllık okudun noktalama işaretlerine bile dikkat et! Hahaha.. espri tabi . Herseyi diplomaya bağladılar şaka gibi🤭🤣
T1996 Hatice_gzr2505 kız bende çalışmıyorum hamileliğimden beri ama bak okumuşsun ve gene de yazarken de yi ayrı yazıyorsun işte bundan bahsediyorum okuyan belli oluyor🤣
Kararsizbirben Hatice_gzr2505 bende sendenim valla 4 yıllık işletme okudum okumaz olaydım şimdi ki aklım olsaydi öğretmenlik falan okurdum yada ataması kolay olan bir bölümü. Özel sektörde çalışmaktansa evde oturmayi tercih ederim. Herkes çalışacak diye bi kaide yok. Yavrumu 6 yaşına kadar misler gibi hergün kokusunu içime çekerek büyüttüm. Çalışan bayanlar malesef hem ev işi hem çocuk hem çalışma hayatının yükünü taşırken ister istemez çok fazla stres yaşıyorlar. Bu yük bence onlara yüklenmemeli. Kadınların, eğer iyi bi mesleği yoksa ve maddi durumu çok kötü değilse; sırf diplomam var evde oturmayayim diye evladını annesiz birakmaya hakkı yok diye düşünüyorum.
Hatice_gzr2505 Deletedmom_13 walla okuyanda kocaya gidiyor okumayan da 🤭 okumayan bir çok insan torpille en yüksek işe alınıyor biz sürünelim atanma derdine düşelim okuyanla okumayan arasında bir fark yok mühim olan bence iyi bir eşe sahip olmak 🙏
gmzdtp İyi de son 10 yıldır gelinen noktada, üniversiteyi kazanamayana aptal gözüyle bakıyoruz artık. Her yer mahalle üniversitesi. Yani sonuca, bahsettiğiniz yazım kurallarından bağımsız, şaşırmıyorum 😄👍🏻
Azze Arkadaşlar ülkede eğitim seviyesi üniversite mezuniyeti olarak ciddi bir seviyede. Üniversiteyi maalesef ki her dağın önüne her yolun başına koydukları için mezuniyet durumu bu kadar şaşırtmasın sizleri. Tabi mesele şu ki keşke vizyon sahibi ve kendilerini ciddi seviyede geliştirmiş bir ortamdan çıkmış olsalar belki işsizlik seviyesi de bu halde olmayacaktır. Ama burada üniversite mezunlarının olması sizi şaşırtmasın He bir de şu anda ben hem çalışıyorum hem yüksek lisans yapıyorum ama yazım hatası ben de yapabiliyorum bu bir belirleyici değil hızlı yazmaya çalışıyorken oluyor maalesef 😁🍀
ressamistanne Azze bunun aslında mezuniyet derecesi veya işle de alakası yok ki. Zaten millet mezun olduğu bölümün mesleğini yapmıyor. Artık herşey bir torpile bakıyor. Neyse konudan sapmıyalım :) Bu tamamen insanın kendini geliştirmesi ile alakalı birşey. Sonuçta 4 yıllık bitiren insana da üniversitede noktalama işareti öğretmiyorlar veya yazım yanlışı. Tamamıyla kitap okuma, test çözme ile alakalı. Zaten üni okumak artık baraj puanı bile istemiyor önüne gelen üni mezunu. Önemli olan bu değil ki. Biz dinlemeyi bilmeyen, okuduğunu anlamayan sürekli kaos arayan bi toplumuz.