Bugün bebeğimi ilk defa gördüm… 25 Mart’ta Allah’ın izniyle kalp atışlarını dinleyeceğiz… Sadece bı hücre kese ama onu görmek bile eşsiz bir his.. Rabbim şu üç ayların yüzü suyu hürmetine isteyen hak eden kimsenin kucağını boş bırakmasın sağlıklı evlatlar versin. Yavrusuna şifa bekleyenlere şaf-i ismi ile şifa verir inşallah. Dua’ m herkesedir çok duygusalim Hamilelerin duası kabul olur diye bir rivayet var , tüm bebek bekleyen güzel anne adaylarım dualarımdasiniz 🧡🌸