Kızlar bebeklerin 2 hafta geriden yada önden çıkabileceğini biliyorum ultrasonda ama şöyle bi durum yaşadım. İki hafta önce acile gittiğimde (hareket hissedemedim) bebeğim 33+4 çıktı ultrasonda sıkıntı yok herşey normal çıktı nst felan bağladılar hatta. Dün de kendi doktoruma gittim orda da bebeğim 33+1 çıktı, nst de çok hareketli ultrasondada sıkıntı göremedi bebeğim iyi maşallah ama bu geriliğin nedeni nedir anlayamadım. Doktora sormayı da unuttum numarasınıda kaybettim:( başına gelen varsa bana bilgi verir misiniz?