Herkese merhaba, daha 10+1 im ama tüm vücudum kurudu ve tatlı tatlı kaşınıyor. Cildime nemlendirici, yağlar sürüyorum. Çok fazla su tüketende biriyim. Ama yenide uzun süre rahatlayamıyorum. Benim gibi bu haftalarda bu şekilde sıkıntı çeken oldu mu? Ya da ne yaptınız?