poncikveannesii ya abartıyorlar ilk ebeliğimde o kadar girdim ki bir keresinde daha 7 aylığım karasuda oturuyorum kocaaliye aşağı indim çok sancım vardı çatı muayenesi yaptılar bişe anlamayıp karasuya yolladılar orda da çatı muayenesi yapıp erken doğum olabilir karnın çok sert deyip Adapazarlı ana sağlığa yolladılar e bide orda da çatı muayenesi yapmazlarmı ben artık ordan kalkı oraya oturuyom neyse yarın olduneşimin içi rahat etmedi özelde doktorum var birde ona gidelim dedi oda ne olur olmaz diye çatı muayenesi yapmazmı artık diyom ki uşağın gelmeyeceği varsada yol açıldı rahatlıkla gelebilir😂🤣🤦♀️