Busranursahbazz Rmutlu yok canım değil ben yapıyorum son 2aydır da gidiyorum ama gittiğiniz yerin hijyenik olması lazim
Cambardak__ Rmutlu zararlı değil canim hatta diğerlerinden daha güvenilir jilet falan enfeksiyon yapabilir
miyopmom Rmutlu bende artik doguma 2-3 ay gibi bi sey kaldi gitmeyi dusunuyorum dogumdan sonra cok cikmasin diye bakalim
aylinpalaa Rmutlu ben gebelikten önce de ağda yaptırıyorum 16. Haftaya girmek üzereyim hala her ay gidip yaptırıyorum bi sorun olmadı
1122334455 Ay gerçekten sorun olmuyor mu acaba benimde surda doğuma 4 6 hafta arası kaldı bende kasılıp bırakırım bir sıkıntı oluşur diye gidemiyorum ay bende gideyim o zaman 🤗 sonraki ay bir sıkıntı olmuyor madem