Kızlar eşimin abisi kötü bir hastalığa yakalandı daha tam belli değil ama kötü olduğunu düşünüyoruz doktor doktor geziyoruz eşim duyduğu ilk günden beri geceleri uyumuyor içi rahatlasın diye moralini yüksek tutmaya çalışıyorum birşeyi yok iyi birşey diyorum ama yok benimde gücüm kalmadı artık bende çok etkileniyorum o öyle oldukça sürekli ağlıyor sürekli hastalığı ne olabilir diye araştırıyor bebeğimiz olucak 97 gün kaldı önceden çok ilgiliydi şu 10-20 gündür bitik bir şekilde asla mutlu değil kendiside farkında destek almak istedi önerebileceğiniz bir doktor var mı muayene fiyatları ne kadar ?