cicekcikiz Merhabalar benim de başlarda kesilmişti ilaç kullanıyordum 200mg sabah He akşam. Kesilince kanama doktora da gitmiştim bebek iyi demişti dedim ilacı bıraksam olur mu dedi akşamları İçin. Ve bir gün gündüz içmedim akşam içtim ertesi gün kanamam oldu siz yine de mutlaka sorun