20 haftalık olduk bugün ama hamileliğim başından beri 4 kilo verdim ve birkaç haftadır 65 kiloyum, bulantım vs olmadı hiç sadece iştahsızlık var, acaba bu normal mi bebeğime bir zararı olur mu en son birkaç hafta önce gitmiştik kontrole o zaman boy kilo hakkında birşey demedi doktorumuz.