Merhaba canım anneler..
Ben 9+3 haftalık gebeyim aşırı bir mide bulantısı yaşıyorum😭çok zorlaniyorum 15 aylık bir kızım var bu bulantı yüzünden ne kendime ne kızıma ve ne de evime bakabiliyorum..Doktor Prilam yazdı ama pek bir işe yaramadı tuzlu kraker,süt,soda,meyve suyu,leblebi,susam duyduğum her şeyi denedim ama gene de aynı.Ben bunu yaptım iyi geldi şu geçiriyor,rahatlatıyor diyen var mı?Kızımda çok iyiydim hiç böyle şeyler yaşamadım rahat bir hamilelik yaşadım ama bu çok fena çektiriyor bana 1 haftadır doğru düzgün yemek yemedim yemekten sonra susayıp su içmeyi özledimmm😔Önerisi olan var mı??