Teadora önce günde 4 meyve yiyordum sevdiğim istediğim için değil sırf çocuk için ve ilk gebelik olduğu için yemek de çok yemediğim için meyveyle ara öğünleri yapayım diye düşündüm ama şimdi iki meyve yiyorum hatta dediğiniz gibi sadece tek meyveye de indirebilirim 🌸
Eliff7111 ben de açlık tokluk baktıracağım inşallah net sonuçları verir 🌸 ama tokluk şekerine baktırmaya giderken kimisi şeker yüksek çıkmasın diye tatlı vs yemiyormuş hususi o sonuçları etkileyebiliyormuş sanırım yine de biraz meyve ya da pekmez yerim de giderim