Dün acil yeşil alana gittim kızlar 40+3 oldum halla ne açılmam var ne sancım var sasırdım kaldım artık ben ne yapacağımı anlamadım. Doktor 41 haftaya kadar olmazsa zorunlu Doguma alcam dedi yani ilk suni sancı vercek sonra açılmam falan olmazsa sezeryan bu ikinci gebeliğim oğlum normal dogumdu. Bu kız ama Bi türlü gelmiyor arada belim agrıyor kazıkların ağrıyor o kadar napmam lazım şaşırdım artık kızlar ya var mı benim gibi gun sayıp gelmeyen bebişler