Bende 50 gr yaptırdım iyiki de yaptırmışım açlık şekerim 184 çıktı diyetisyene gittim diyetle kontrol altına almaya çalıştık ama olmadı ne yazıkki bebek de şekerden dolayı iri dedi doktorum vitaminleri kestik diyetle de kontrol altına alamayınca bugün insülüne başladı dahiliye doktoru.
Yüksek şeker erken doğum riski amniyo sıvısında fazlalığa vs sebep olabiliyor bence yaptırmalısınız. En azından şeker varsa da önlemini alırsınız.