Kızlar ben normal de yumurta hiç sevmem ama hamilelik döneminde bebeğe faydalı diye yemeye başladım onu da sadece kayısı kıvamında yiyebiliyorum ama zararlı olabiliyormuş o yeni öğrendim 11 haftalığım hamileliği boyunca bu şekilde yiyen var mı acaba 😞😞