Muhammedikranur Kızlar adetime daha 4gün kala test yaptım ve pozitif sonuc aldım kan da testim 27,9 cıktı sizce hamilemiyim yoksa degilmiyim
HilalEyce Muhammedikranur bu şekilde anlayamazsınız iki gün arayla kan verip iki kat artış olmuş mu ona bakmanız gerekiyor
Mom545441 Muhammedikranur canım 5 ve üzeri pozitif 4 gün kala böyle çıkmış 2 gün sonra bi daha ver eğer artmışsa sağlıklı gebelik 🙏🏻
gulsuayan Muhammedikranur canım bunun kimyasal olup olmadığını biz anlayamayız ki su an hamile olduğun görünüyor beta hcg değerin iki günde bi iki katına çıkar düzenli artarsa normal gebelik ama artmaz ya da düşerse maalesef kimyasal gebelik olur inşallah normal gebesindir ama beta değerin yukselmis gebelik var demek bu bir de doktorlar hep söylüyor adet geciktikten sonra test verin sonra üzülürsünüz diye sen sabırlı ol 🙏🏼
Muhammedikranur Beybisininannesi bende şuan bekliyorum inşAllah adet olmassam 3 nisanda gidip tekrar kan testi vericem kan vermek iyi değil diyorlar cok sıklıklla daha önce cok kan verdim ve düşüğe neden oldu tabi takdiri ilahi öncelikle biraz benm dikkatsizliğim di bu seferde dıkkt etmeye calısyorum işte
Gulcingezer Muhammedikranur hamilesn 5 ustu cikarsa pozitif zten ama kimyasalligi bilemezsn 2 gune bir artmasi lazim takip et