Aslann1 Kızlar sağlık ocağı kan testleri e nabızda görüntüleyemiyorum illa oraya mı gitmem gerekiyor ?
Selnboga Aslann1 Ben saglık ocagında ki herzaman kan verdiğim ebe nin numarasını istedim bana sonuçları atsın die. Sizde benim gibi cok sık kan veriyorsanız( tiroit hastasıyım ben) öyle yapın derim. Yoksa gitmeniz gerekecek
Ozge Aslann1 doktorun sisteme girmediyse görünmüyor bazen aynı gün içinde giriyor bazen de iki gün sonra giriyor tahlilleri
Bebek-C Maalesef bizde de durum öyle. İlla gidip almam gerekiyor sonuçları. Nasıl saçma bi sistemse artık.