Merand07 Benim uc kere muayene olmam gerekti. 3 kez de lokal anestezi yapildi. Kadin dogum doktorumun izni vardi. 22. Haftalardaydim. Bazen o aciyi cekmek ya da enfeksiyon bebek icin daha zararli olabiliyor. Siz yine doktorunuza sorun ama benim bildigim kadariyla lokal uyusturucular kana karismiyor. Bir de gebelere özel uyusuturucu kullaniyolar adrenalin icermeyen turden.