Ben 38+1deyim. İnanılmaz ağrı çekiyorum yürüyünce. Şu anda da kalçam, vajina bölgem, belim çok ağrıyor. Regl ağrısı gibi ama yürürken zorlanıyorum, hatta bazen duvara tutunuyorum. Karnım düşmedi, nişan da yok. Doktor kontrolünde sancı da çıkmıyor.
😓😞😢