Lajic Kızlar yarın sabah sezeryan ile oğlumu kucağıma alacağım inşallah 🤲🏻 38+2 de doğmuş oluyor korkuyorum 😞😞
FusunF Lajic neden korkuyorsun canım hiç korkma ben 40 gün önce oldum korkulacak birsey yok inşallah sağsalim kucağına alırsın
Hayallerim95 Lajic bende 38+2 yüm dün kontrolde doktor ya yarın ya da pazar alıcam dedi bende korkuyorum ya sezaryen e karar verdim 😕 Sizin bebiş kaç kilo
Anneym Sağ salim kucağına alırsın inşallah. Doğumunda sonrasıda kolaylıkla geçer inşallah. Rabbim yardımcın olsun ferahlık versin canım 🤲🤗
Lajic 2800 dü en son minyon bir bebiş 💓 Allah yardım etsin hepimize inşallah evet planlı sezeryan benim ki
Anneoluyorummmm MelekMervertlek Brn özellikle almadım doktor söyledi iyi de oldu :) hatta bebişimiz 4 4 lük olsun demişti 🥰
Serife-57 Lajic bende bı hafta önce sezeryan oldum 38+5te doğmuş oldu oğlum gayet iyi sağlıklı korkulacak bişey yok canım zaten son şeyler oluyor artık sağlıkla kucağına alırsın sende
Taze_hamis Lajic benimde yarın 38+2 bende yarın doğuruyorum 🥺 bende çok korkuyorum 🥺 rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin 🙏
melekkizim_00 Lajic bizimkinde allah izin verirse pazartesi, 38+4 olmuş olacağız bende çok korkuyorum
gmzdtp Korkacak bir şey yok, doğal akışına bırakacaksın. Kaygı ameliyatla alakalı, ağlayabilirsin çok normal ama hepsi geçiyor🤗