Zeynepct 46 gün önce regli oldum testler negatif çıkıyor anlayamadım başına gelen var mı hanımlar? Doktor randevusu aldım ama 2 hafta var daha.
Zeynepct s_sila Ağustos da düşük oldu 2 ay olmadım sonraki zamanlar hep düzenliydi geçen ayda tam zamanında oldum bu ay böyle oldu
Zeynepct Anneoluyorummmm çok olmadı 1 ay yada 3 hafta önce ultrosan ile bakmıştı doktor bir sorun yok denmişti
ilaydamerve Ben de 40 gün önce oldum 2 gün önce hem kan hem idrar negatif ve hiçbir regli belirtim yok
femme Zeynepct bazen olabiliyor mevsim geçici stres ve bu gibi faktörler eteken olabilir. Benimde adetim düzenlidir nedense ocak ayında 7 gün gecikme yaşadım Stres yapma düşünme kafana takma Hayırlısını versin Allah